Ofte stilte spørsmål

Ofte stilte spørsmål

Ofte stilte spørsmål

Hvordan benytter jeg åpent kjøp?

Du kan angre på kjøp av varer fra Greencom innen 30 dager. For å benytte deg av åpent kjøp:
1. Finn produktet i ordrehistorikken og velg "benytt angrerett/åpent kjøp"
2. Produktet sendes tilbake i originalemballasjen (i samme stand som du mottok den)
3. Du får pengene tilbake 2-14 dager etter at varen er mottatt

Hvor er pakken min?

For å spore pakken din kan du gå til ordreoversikt og klikke på knappen for pakkesporing. Du har også mottatt en sendingsbekreftelse med sporing da den ble sendt. 

Jeg ønsker å returnere varen min. Hvordan gjør jeg det?

Du kan angre på kjøp av varer fra Greencom innen 30 dager. For å benytte deg av åpent kjøp:
1. Finn produktet i ordrehistorikken og velg "benytt angrerett/åpent kjøp".
2. Produktet sendes tilbake i originalemballasjen (i samme stand som du mottok den)
3. Du får pengene tilbake 2-14 dager etter at varen er mottatt

Betaling og forsikring

Hvordan betaler jeg hos dere?

Hos oss kan du trygt og enkelt betale med klarna, kort, Vipps eller postoppkrav. Klarna tilbyr delbetaling og utsatt betaling. Mer informasjon angående betalingsutsettelse og nedbetaling med Klarna ser du i kassen eller inne på deres nettsider: https://klarna.no

Frakt og levering

Hvordan sporer jeg pakken min?

Gå inn på "Min side". Inne på den ordren du ønsker å spore vil du finne en sporingslink. Klikk på denne og du vil kunne se oppdatert status for hvor din pakke befinner seg.

Du finner også en link med sporingen i sendingsbekreftelsen du har fått på e-post.

Jeg bestilte med hjemlevering. Hvordan avtaler jeg levering?

I sporingslinken finner du detaljer om leveringen og instruksjoner om hvordan du kan avtale levering.

Produktet mitt er ødelagt under transport. Hva gjør jeg?

- Gjør en anmerkning om skaden på sjåførens håndterminal/fraktbrev
- Ta så umiddelbart kontakt med oss på kundesenterert på tlf 40 00 01 61 eller send e-post til support@greencom.no
- Inntil saken er avklart er det fint om du tar vare på produktet og emballasjen

Produkthjelp og retur

Jeg ønsker å returnere varen min. Hvordan gjør jeg det?

Du kan angre på kjøp av varer fra Greencom innen 30 dager. For å benytte deg av åpent kjøp:
1. Finn produktet i ordrehistorikken og velg "benytt angrerett/åpent kjøp"
2. Produktet sendes tilbake i originalemballasjen (i samme stand som du mottok den)
3. Du får pengene tilbake 2-14 dager etter at varen er mottatt

Hvor lang tid tar det å reparere mitt produkt?

Normal behandlingstid for service/reparasjon er 1-2 uker. Dette varierer etter pågang. 

Jeg vil benytte angrerett. Hvordan gjør jeg det?

Du kan angre på kjøp av varer fra Greencom innen 30 dager. For å benytte deg av åpent kjøp:
1. Finn produktet i ordrehistorikken og velg "benytt angrerett/åpent kjøp"
2. Produktet sendes tilbake i originalemballasjen (i samme stand som du mottok den)
3. Du får pengene tilbake 2-14 dager etter at varen er mottatt

Jeg har returnert en vare. Når får jeg pengene mine tilbake?

Du kan forvente å få pengene dine tilbake innen 10 virkedager. Hvor lang tid det faktisk tar avhenger av hvilken bank du bruker.

Greencom PC retur

Har du behov for service på din maskin?
- Ta kontakt med kundeservice på tlf 40 00 01 61 eller support@greencom.no så hjelper vi deg med teknisk feilsøk
- Dersom feilsøk ikke fører frem tar vi maskinen inn til reparasjon.
 
Før innsendelse av maskin som skal til reparasjon:
- Kundeservice sender deg en mail med et skjema
- Fyll ut skjema og send i retur til kundeservice
- Maskinen sendes deretter tilbake i originalemballasjen

Ordre og produkter

Hvordan kansellerer jeg ordren min?

Gå inn på "Min side" og finn den aktuelle ordren. Dersom din ordre ikke plukkes kan du velge å slette hele eller deler av ordren. Du kan også sende en melding til oss i chatten, så stopper vi den for deg. 

Spørsmål om min ordre

Hvis du har noen spørsmål om ordren din, så kan du kontakte oss på support@greencom.no eller 40 00 01 61.

 

Greencom PC

Hva innebærer 3 års garanti på Greencom PCer?

Får PCen en funksjonssvikt innenfor garantitiden, så kan du sende maskinen inn til service, så fikser vi opp i dette! Service tar rundt 4-7 dager, avhengig av problemet og om vi har de nødvendige erstatningskomponentene til reperasjon på lager samt. eventuell pågang. 

Spørsmål om min Greencom-PC

Hvis du har noen spørsmål om ordren din, så kan du kontakte oss på support@greencom.no eller 40 00 01 61.