Garanti og reklamasjon

 

GARANTI OG REKLAMASJON
Hvis du oppdager en feil eller mangel på et produkt, så kan du enkelt sende produktet inn til service. 

Produkter har to, tre eller fem års garanti (avhengig av produktet).

Service tar vanligvis 2-5 uker. 

Greencom PC - 3 års garanti og livstidsstøtte

På alle våre Greencom PCer så er det inkludert 3 års garanti. Dette innebærer at hvis det oppstår tekniske feil som skyldes komponenter, så kan du enkelt sende maskinen inn til oss. Vi finner deretter ut hva feilen skyldes og kompenserer for dette. Service på Greencom PC tar som regel 2-3 uker.

Garantien gjelder ikke hvis feil skyldes uaktsomhet fra kundens side eller ved programvarefeil. 

Digital service: Vi tilbyr lynraske løsinger av servicesaker ved sending av deler og veiledning på hvordan å montere disse. Dette er ett alternativ som settes pris på av veldig mange, da de slipper å dra til PC-verkstedet eller evt. sende hele PCen sin til verkstedet for reparasjon.

Livstidsstøtte: Uansett hvor lenge siden det er da du kjøpte maskinen, så hjelper vi deg med å feilsøke og løse eventuelle problemer med PCen din.

Reparasjon av Greencom PC

Hvis det skulle oppstå behov for service eller reparasjon av din Greencom PC, så ta kontakt med oss på support@greencom.no eller send en melding via chatten nede til venstre! Da får vi hjulpet deg med å finne en løsning på problemet ditt. Hvis det viser seg at det er behov for å sende inn PC til PC-verksted, så sender vi deg eventuelt et serviceskjema som fylles ut, og en returetikett hvis du ønsker å sende den inn.

Garanti

Hvis reparasjon blir utført på ditt produkt tre ganger, og den samme feilen oppstår en fjerde gang, kan du be om å få hevet kjøpet. Ønsker du likevel produktet ditt reparert eller byttet i et tilsvarende, hjelper selvfølgelig Greencom deg med det.

Om vi ikke har mulighet til å reparere produktet innen 5 uker og/eller vi mangler deler på denne tiden, sendes det ut nytt produkt evt kansellere/refusjon til kunden. Eventuelt en outlet vare. Vi vil informere deg om dette på forhånd før vi tar inn den på service. 

Det er kostnadsfritt å returnere et produkt i en servicesak. Husk imidlertid at gebyr for service, undersøkelse og frakt kan påløpe dersom feilen ikke faller inn under garanti eller reklamasjon. Dette kan f.eks være fysiske skader forårsaket av uhell/ulykke - les mer om våre garantivilkår her.

Greencom er opptatt av å gjøre alle kunder 100% fornøyde og tar ansvar for feil. Det kan oppstå feil i en eller flere ledd, det kan for eksempel være en feil med produktene (produksjonsfeil), leveringsforsinkelse eller levering av feil produkt.

Greencom tilbyr reparasjon på varer, også utenfor garantiperioden. Husk imidlertid at gebyr for service, undersøkelse og frakt påløper - du vil få en estimert pris på reparasjonen før vårt verksted starter arbeidet.

Skade

Dekkes av garantien?

Fysisk skade

Nei

Feil bruk (se brukermanual for hvert enkelt produkt)

Nei

Demontering av et produkt

Nei

Uforsvarlig bruk

Nei

Vannskader

Nei

Normal slitasje som følge av bruker over lengre tid

Nei

  • Åpent kjøp og retur
  • Frakt og levering